خدمات فر مو در تبریز

خدمات فر مو در تبریز فر مو در تبریز در آرایشگاه مستردوکارد شامل انواع خدمات فر و شکل دهی به موهای مشتری می‌شود. این خدمات به صورت حرفه‌ای و با استفاده از انواع محصولات و ابزارهای فر مو انجام می‌شود. برخی از خدمات فر مو در آرایشگاه های مردانه عبارتند از:  خدمات فر با سشوار و ابزارهای کوتاه مدت خدمات فر با دستگاه کوتاه مدت خدمات فر با بیگودی و مواد بلند مدت خدمات فرم مو در تبریز با مستر دوکارد مستردوکارد با بیش از چند سال فعالیت آرایشی در تبریز، در زمینه انواع خدمات آرایش مردانه پیشتاز می باشد. جهت انجام فر مو در تبریز، می توانید با ما در تماس باشید. فر مو در تبریز از جمله کارهایی است که بیشتر جوان ها جهت تنوع انجام می دهند. همانطور که در بالا اشاره شد خدمات فر مو در مستردوکارد به سه صورت انجام می شود. اول ...

رزرو تلفنی نوبت 09145757015

در این خدمات چه چیزی ارایه میشود

barbers-icon
خدمات فر کوتاه مدت

درصورت رزرو برخوردار می شوید

barbers-icon
خدمات فر 6 ماهه

درصورت رزرو برخوردار می شوید

توضیحات بیشتر

خدمات فر مو در تبریز

فر مو در تبریز در آرایشگاه مستردوکارد شامل انواع خدمات فر و شکل دهی به موهای مشتری می‌شود. این خدمات به صورت حرفه‌ای و با استفاده از انواع محصولات و ابزارهای فر مو انجام می‌شود. برخی از خدمات فر مو در آرایشگاه های مردانه عبارتند از:

  1.  خدمات فر با سشوار و ابزارهای کوتاه مدت
  2. خدمات فر با دستگاه کوتاه مدت
  3. خدمات فر با بیگودی و مواد بلند مدت

خدمات فرم مو در تبریز با مستر دوکارد

مستردوکارد با بیش از چند سال فعالیت آرایشی در تبریز، در زمینه انواع خدمات آرایش مردانه پیشتاز می باشد. جهت انجام فر مو در تبریز، می توانید با ما در تماس باشید.

فر مو در تبریز از جمله کارهایی است که بیشتر جوان ها جهت تنوع انجام می دهند. همانطور که در بالا اشاره شد خدمات فر مو در مستردوکارد به سه صورت انجام می شود. اول به صورت کوتاه مدت با ابزارهای کوتاه مدت، سپس با دستگاه های کوتاه مدت و نهایتا با بیگودی و مواد بلند مدت. شما می توانید هر یک از خدمات فر مو را که مناسب دیده اید از ما بخواهید.

جهت رزرو نوبت و همچنین استعلام قیمت با ما در تماس باشید. ما بهترین ها را برای شما به ارمغان می آوریم.

نیاز به مشاوره دارید؟

محمد قاسمی - کارشناس طراحی چهره
تلفن تماس : 09136625890
علی اسدی - کارشناس طراحی لبخند
تلفن تماس : 09136625890
کامران قائمی - کارشناس ماسک صورت
تلفن تماس : 09136625890
علی اسدی - کارشناس طراحی لبخند
تلفن تماس : 09136625890
محسن ایرانی - کارشناس طراحی مو
تلفن تماس : 09136625890

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *